beatehemsborg

mandag 16. mai 2016

Utekjøkken 2016


(tøykurv fra torget12, skilt fra kremmerhuset, sugerrør fra festfabrikken)

Da vi malte huset for flere år demonterte min
mann utekjøkkenet mitt...




Planen var at vi skulle bygge et nytt - frittstående...

Jeg har jo som kjent dårlig tid når det gjelder slike prosjekter,
så jeg hadde ikke lyst til å vente noe særlig.






Jeg overtalte mannen til å skru sammen det som 
hadde vært montert på veggen. Mannen lo (og rev seg 
litt i håret) da han skrudde sammen en benk som faktisk 
besto av for få deler.





"Dette er KUN provisorisk, og får stå denne sommer`n" 
fikk jeg beskjed om... (av en mann som vanligvis 
er over-nøye når han snekrer!)

Hver sommer siden dette har jeg vasket, stellet og flyttet inn 
i det provisoriske kjøkkenet. Selv med sine skavanker 
har jeg liksom blitt glad i det da...




I går fikk jeg mannen til å bygge litt videre på det 
som FREMDELES bare er et provisorisk utekjøkken 
(i følge min mann) Det fikk "vegger" på sidene og jeg
beiset det sort.

Vi fniste og lo da vi puslet med dette 
byggverket. Og vet du? Jeg tror jeg har blitt 
enda mer glad i det.



1 kommentar:

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...