beatehemsborg

søndag 28. februar 2016

ommøblering på veggene...



Bildeommøblering på gang...
Både når det gjelder plassering og innramming. 
De øverste rammene på bildeveggen er gamle, og jeg liker 
dem så godt. De to nederste helt nye men er i samme stilen. 
Ble så glad da jeg fant disse hos bilderammer.no




Etter at sofaen kom på plass i kroken bak spisestuen måtte det 
nemlig gjøres om på veggene også ;)




Jeg har hengt opp en tallerkenhylle som er fylt opp med litt
forskjellig små-snacks. Hylla har fått prøvetid... Litt usikker 
på den med andre ord.




Skulle gjerne hatt en litt røffere hylle, 
men enn så lenge får den henge.





2 kommentarer:

  1. Så fint!
    Syns tallerkenhyllen passet fint inn hos dere jeg, med den stylingen ble det knallbra, og røft :))

    SvarSlett
  2. Såå fint det ble! :-) Og, visste jeg det ikke - de øverste var jo akkurat sånne rammer som jeg hadde lyst på, så selvfølgelig var de av den antikke sorten. Ikke lett å finne så fine nostalgiske trerammer med sjel. Nå fikk jeg virkelig blod på tann etter å tråle kommende loppemarkeder etter fine rammer. God søndagskveld til deg fra nokså borti høgget :-)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...