beatehemsborg

lørdag 12. september 2015

kommandosenter



Ladestasjon, oppbevaring, skuffer, kroker...
Handlelister, telefoner, penner, nøkler, regninger...
Alt på en plass: husets kommandosenter




Ordning og reda!





Siste samarbeids DIY i heimen. Fruen tenker og mannen bygger
(og tenker på det fruen ikke har tenkt på) 




Vi har sikringsskapet vårt strategisk plassert midt på veggen 
i gangen. 






Praktisk? Tja... Irriterende og i veien? JA!




Så nå har jeg altså fått mannen til å bygge en tavle som skjuler 
sikringsskapet, samtidig som jeg har fått enda mer orden i gangen.
Halleluja!




Jeg valgte å ha rammen ca dobbel så stor som sikringsskapet. 
Tavlen består av denne rammen  + to hobbyplater. Den ene er 
skrudd fast i rammen og den andre er hengslet slik at vi 
kommer inn til sikringsskapet. Den skapdøra holder seg lukket
ved hjelp av en magnet. som er skrudd fast i rammen og på døra.
Hele rammen ble laget ferdig og malt i garasjen. Så er den 
skrudd fast i veggen. (tavlen er malt med matt dempet sort)





pssst...
Bli med på min giveaway i innlegget under her!
Der kan du vinne et egetdesignet telefondeksel.



3 kommentarer:

  1. Så stilig! Og veldig praktisk :)

    SvarSlett
  2. Dette ser utrolig fint ut og veeeeldig praktisk. Alt er mulig når to kloke hoder møtes og de 10-20 tommeltottene er lagt igjen i skuffen. Well done og tipp topp tommel opp.

    SvarSlett
  3. Kjempesmart!:) Kanskje jeg skal gjøre noe liknende med mitt oppe på platået i 2. etg:)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...