beatehemsborg

søndag 23. november 2014

tips til julekos...




I dag har jeg puslet litt med ungenes julekalender.



 (flasken er gjenbruk. den har det vært chilisaus i)


Jeg hadde lyst til å ha filmkveld som en av kalendergavene.



 (muffinsformer, sugerør og popcornbeger har jeg kjøpt hos festfabrikken.no)



Jeg snoket litt på pinterest og fant ideen om upoppet popkorn i krukke.
Jeg laget min egen mini-variant så den passer i kalenderen vår.




Jeg hadde alt jeg trengte i skuffer og skap. 

Dette brukte jeg:

En gjenbruksflaske (denne har det vært chilisaus i)
Popcorn
En muffinsform til lokk
Hyssing
Scrappesaker til pynting (jeg brukte klistremerker og knikkemerker) 
Til billettene brukte jeg noen tags jeg hadde liggende

Film finner vi på Netflix 
(Her kan man jo også følge med i tv-programmet, og 
time gaven til den dagen det går en koselig film på TV)




2 kommentarer:

  1. I love Popcorn. This looks absolutely amazing!

    Greetings from Germany
    Sophie Kunterbunt

    SvarSlett
  2. Så koselig ♡
    Husker fra da ungene var små og vi hadde pakkekalender, at det var disse gjøre-sammen tingene som var det aller aller beste og få;))

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...