beatehemsborg

tirsdag 20. mai 2014

juju in the house...

 


Denne våren har jeg hatt mange spennende foto-oppdrag!
Jeg har drasset rundt på fotobagen - proppfull av
diverse remedier... Behovet for en større
fotobag meldte seg!
 



Jeg har kjøpt meg en stor og romslig Kelly Moore (juju) og jeg er
så fornøyd! Bagen er med på oppdrag, OG den fungerer som oppbevaring
av utstyr hjemme. Den er så fin at den får stå i stua ; )
 


Her er et av mine favorittknips fra vårens konfirmantfotografering!
 
 
 
 
 

1 kommentar:

  1. Gambling is attractive to some people because replica louis vuitton it mirrors the uncertainty of everyday life and quickly resolves that uncertainty. Learn more about th­e http://www.hawkinsfalconry.co.uk/read.aspx motivations behind gambling in this video, brought to you by the chanel replica Discovery Channel.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...