beatehemsborg

tirsdag 11. desember 2012

Mini-juletre | DIY




Ettermiddags-kos med en kopp varm kakao.
Jeg leser julebøker og blader og leter etter litt inspirasjon til å
lage noe.Jeg har prøvd meg på mose-juletre som jeg har sett ett eller
annet sted tidligere. Det ble jo litt søtt, også var det veldig enkelt.
 


 
Jeg kledde en isopor-kjegle med mose, 
og surret ståltråd rundt for å holde det på plass. 
 



Ønsker dere alle en fin kveld!
 
Her er det danseoppvisning på programmet.
Loppas første...
 
 
 
 
 
 

23 kommentarer:

  1. LOVE IT! fineste DIY jeg har sett på lenge.
    Ha en fin kveld
    klem Cathrine

    SvarSlett
  2. Å så fint!

    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  3. For en genial og enkel DIY, dette skal jeg legge bak øret!

    Nydelige bilder hos deg som alltid :)

    fin tirsdag!
    klem

    SvarSlett
  4. Takk for tips! Jeg har prøvd meg på mosekuler her for første gang, så neste år skal jeg ta i bruk dette tipset. Tror det blir vanskelig å finne noe mer mose under snø og frost her nå, he,he..

    SvarSlett
  5. Friskt...åsså runde kuler kan være noe også!!

    SvarSlett
  6. Friskt...åsså runde kuler kan være noe også!!

    SvarSlett
  7. Friskt...åsså runde kuler kan være noe også!!

    SvarSlett
  8. Friskt...åsså runde kuler kan være noe også!!

    SvarSlett
  9. Utrulig fint juletre! Det skal eg og prøve!

    Takk for tipset!!

    Klem Nina

    SvarSlett
  10. For en super ide. Dette må man jo nesten bare prøve. Eg holder på med et ælitt større DIY juletre som innebærer både kappsag, drill og maling..og som ikke ser ut til å bli ferdig..ting tar tid når man har to små snupper rundt beina heile tia ; )

    finfin førjulstid videre!

    SvarSlett
  11. Wow så flott,ein super ide:)
    Fin kveld til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  12. Disse er så søte. Har også sett disse og har superlyst til å lage de.
    Fikk ikke mindre lyst nå som jeg så de her hos deg :-)
    Kan jeg spørre hvor du har kjøpt isoporkjeglene?

    Finfin tirsdagskveld til deg fine Beate!
    Klem fra Hilde

    SvarSlett
    Svar
    1. Disse får du kjøpt i hoppybutikker.
      Her f.eks http://www.pandurohobby.no/search?q=isoporkjegler

      Slett
    2. Supert! Takk Beate :-))))

      Slett
  13. Så lurt!!
    Og så søtt det ble ♥

    SvarSlett
  14. Det vart veldig fint, og så enkelt då :-) flotte bilder du tar!

    SvarSlett
  15. Takk for fin inspirasjon. Så gøy at det var så enkelt. Tror jeg må lage meg et sånt :)
    Trude.

    SvarSlett
  16. Så sødt - det vil jeg se om jeg kan nå at lave... :O)
    kh Jannie

    SvarSlett
  17. Så fint tre - flinke du =) !

    SvarSlett
  18. Utrolig lurt, og lekkert!
    Fant noe lignende i julepyntesken i går som ungene lagde da de var små, uten det grønne men maling og glansbilder rett på isoportrekanten, dekorativt det også men hakke fiiiinere med grønt tre da ;-)

    SvarSlett
  19. very Nice

    Greetings

    Dragana

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...