beatehemsborg

fredag 28. desember 2012

beauty



Julerose
 
Det er første gang jeg har hatt denne skjønne planten i hus,
og den er jo bare så vakker!!
Den skal plasseres lyst og svalt,
og den vil ikke ha for mye vann - sies det. 
Julerosen henger visstnok med hodet hvis den blir tørst.
Hmm, det høres kjekt ut! At den sier i fra når den skal ha vann.
For det har jeg en lei tendens til å glemme gitt!

Er jeg riktig flink med den, kan den også plantes ut til våren!
Særlig... hi, hi
 
 
 
 
 
 



9 kommentarer:

  1. Julerosen er så sart og vakker. Likte bildet du har tatt her så godt. Fint med den røde muggen som vi ser svakt ved sida av. :) Likte også det flotte soveromsinnlegget ditt under. Den kommoden din var så fin. Flott pynta der. Jeg fikk også den forspørselen om å prøve fire puter, men jeg gjorde det ikke. Når jeg sover, så sover jeg uansett hvordan puta er, så ble litt vanskelig, fant jeg ut. :)

    SvarSlett
  2. Så fine bilder du tar Beate! Riktig god romjul til deg! :)

    SvarSlett
  3. Kjempefine : )) også kjekk som sier fra da, haha ;b

    Hadde planer om å skaffe meg julerose i år jeg også, men har pinade ikke funnet noen fine!

    Nyt den, og nyt romjulsdagene :D

    SvarSlett
  4. Lekkre julerosen,fekk meg ikkje til å kjøpe den for når eg spurte på Mestergrønnt så sa dei at den måtte stå kaldt og Helst ute,stussa litt på det siden eg har sett mange har den inne,blei ikkje kjøpt då så blei ein bukett blomster heller;)

    Fine romjulsdager til deg!
    Klem fra Lillian

    SvarSlett
  5. Ser nydelig ut! Tror jammen jeg skal prøve slike til neste jul! Vet du om man kan få tak i dem ellers i året?!

    Nyt kvelden!
    KLEM

    SvarSlett
  6. Juleroser er så fine. :) Og så fotogene da. ;)
    Fin romjulslørdag til deg Beate.
    Klemmer

    SvarSlett
  7. Du har så fin blogg :) nydelige bilder :) julerose er nydelig men jeg tørr ikke ha den , har små barn og den er veldig giftig :( takk for masse fin inspirasjon dette året og :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Åå, er den det? Det visste jeg ikke....det er jo greit å vite! Takk

      Slett
  8. enig i at Julerosen er kjempefin, har en jeg og ... lykke...
    i fjor greide jeg å holde liv i den til sommeren kom, og den fikk en plass i hagen, blir spennende til våren å se om den kommer tilbake neste vår :-)

    ikke så vanskelig å holde liv i den, så det klarer du sikkert!

    Jorunn

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...