beatehemsborg

søndag 25. november 2012

DIY | skull-lykt



En liten DIY på morrakvisten...
En veeeldig enkel en igrunn!



 
Dette trenger du:
- 1 glass (jeg har brukt et pizzasaus-glass)
- Ark (jeg har brukt et litt tynt ark med litt shimmer i.
noe jeg hadde liggenede i scrappesakene mine,
men det går sikkert like bra med vanlig kopiark)
- Skriver
- Saks/papirkutter
- Tosidig tape
- Ev. hyssing eller bånd




 
Ønsket motiv skrives ut.
(jada, det burde jo vært noe julete nå, men jeg var mer i skull-humør!)
Klipp ut en strimmel etter glassets høyde og fest endene
sammen med tosidig tape.
 
Vips ferdig!
 
 
Denne aktiviteten kan fint gjøres uten skriver også.
Jeg ser for meg at barna kan tegne med tusj på
ark som festes på samme måten.
Det kan bli en koselig julegave!
 
 
 
 
 
 
 
 

6 kommentarer:

  1. Kjempekult :)
    veldig fint med det papiret, har lagd slike med julemotiv både hjemme og på jobb (SFO).
    Bruker lakklim over.
    Gøy og fine gaver!

    Ha en flott søndag :)

    Klem

    SvarSlett
    Svar
    1. det var lurt med lakklim! takk for tips :)

      Slett
  2. Det var et godt tips! Skikkelig stilig lykt, man kan jo variere uttrykket i et uendelige. Fikk lyst til å prøve meg på noen lykter jeg også. :I

    SvarSlett
  3. Yes, yes! I like!

    Klem Eli

    SvarSlett
  4. Åh vad fint, tack för tipset. Jag skall nog försöka göra en med en julgran. Mvh Ida

    SvarSlett
  5. Så flott. Takk for tips.
    :) Susanne

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...