beatehemsborg

søndag 11. mars 2012


jupp, våren har kommet!


Photobucket

16 kommentarer:

  1. Wow! Skikkelig effektfullt å ta bilder av påskeliljene i den gråpapirposen. Så flott, Beate!

    SvarSlett
  2. Så flott bilde,nydeligt med påskeliljer:)

    SvarSlett
  3. Herlig :) her paaskeliljer har akkurat flyttet inn hos oss ogsaa :) ha en koselig søndag Beate!

    SvarSlett
  4. Nyyydeleg! Eg planta faktisk slike sist helg i krukkene ute, men våren har tatt ein pause her siste dagane... GJETT om eg gleder meg til varmare tider! Nydeleg bilder på siste innlegga dine!

    klem,
    e

    SvarSlett
  5. Endelig... Til helgen igjen kommer mine i hus, en deilig følelse med vår i lufta :)
    Ha en god søndag!

    SvarSlett
  6. KJempe fint bilde:)
    Gult er sååå lystig og kjekt!

    God søndag, helsing Marianne:)

    SvarSlett
  7. Super flot billede, du er altså god til det med billeder.

    Ha´en dejlig aften

    Knus Susi

    SvarSlett
  8. Jaaa, det har den;)
    Her har det vært påskevær i dag ♥

    SvarSlett
  9. Søte narcisser som titter opp fra posten. Kjempesøtt bilde. Ja påsken er like rundt hjørnet!

    Klem Marit

    SvarSlett
  10. herlig!
    Idag har virkelig våren kommet, varm i kinnene og fornøyd til sinns:)

    SvarSlett
  11. Herlig og vårlig bilde, Beate :) Ønsker deg en kjempefin uke... Klem fra Mette

    SvarSlett
  12. Kan tenke meg du klør etter å bruke de "grønne fingrene" dine. Hihi...

    Men våren er her, jepp, det er helt klart. Ikke noe mer snø nå.

    Klem Mona C

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...