beatehemsborg

onsdag 22. februar 2012

ja, ja...

(onepiece kjøpt på europris til kr 149,-)

Oj, oj, oj... tatt på fersken!!

Ja, jeg skal prøve å forklare...
Onepiecen som jeg kjøpte til karnevalet i forrige uke
(ja, det var stor hit blant barna da jeg kom på jobb i onepiece, musefletter og sutt!)
falt ved en feiltakelse ned i bagen da jeg pakket til hyttetur...

Jeg syntes liksom det var litt trist at den bare skulle ligge der i mørket,
så jeg hang den opp på knaggen på veggen! Jammen så det ut som om den
sturet litt der også! Så da da fikk den være med på "the voice" på fredag,
"hver gang vi møtes" på lørdag og kveldsmaten på søndag.
Det endte faktisk med at den fikk sovne på sofaen søndags kveld...
og alle de andre kveldene etter det!

Men jeg er helt i mot onepiecer på voksne altså!!!
I allefall utenfor husete/hyttas fire vegger...
*fnis*

Har du onepiece?? Eller drømmer du kanskje om å eie en??

klem fra den femte teletubbien...

Photobucket

15 kommentarer:

  1. Har onepiece på hytten, og den skal ikke brukes noen andre steder. Men deilig er den... Klem fra Rosen

    SvarSlett
  2. Får si som min datter på seks sier om dagen....
    "FETT"
    Må jo være deilig å loffe rundt i en onepiece...men nei...jeg har ikke det ;)

    SvarSlett
  3. Hehehe.. du gjorde rett i å bruke den i helga. Den er sikkert deilig på. Husker jeg hadde en pysj en gang som var slik. Jeg har ikke, men søsteren min har. :)

    SvarSlett
  4. Vet du..det har jeg, med Mariusmønster :)
    Bruker den bare på hytten, så kos...barna har flere som de også bruker til kos!
    Ikke lekkert, men koseplagg :)

    SvarSlett
  5. Jeg har en :) Brukes kun hjemme eller på hytta ;)

    Ønsker deg en nydelig kveld videre!

    Her er det klart for middag med hjørnemannen og gray`s.

    Klem fra Renate

    SvarSlett
  6. Jeg ønsker meg en når jeg blir slank. Til hjemmekos. KUN det. Ikke ut blant folk nei.

    Ha en super siste rest av vinteren!!

    SvarSlett
  7. Hihi, ingen onepiece her i gården =) Men kan nok tenke meg den er god å loffe rundt i.

    SvarSlett
  8. Har to jeg!

    Falt for fristelsen og rusle over til naboen i min rosa/lilla engang i sommer. Trodde det bare var mannen og jeg som var bedt..men der var det full fest gitt!! ikke sååå artig.. hehe

    Så holder meg inne med den nå:-)

    SvarSlett
  9. Jeg har ikke onepiece, men kunne tenke meg en for akkurat det bruket du beskriver!

    Takk for god klem inne hos meg, det har vært en tung dag så det trengtes.
    Ønsker deg en finfin lillelørdag!
    klemklem

    SvarSlett
  10. Hei.

    Jeg fikk ikke lov av jentene å kjøpe meg en. Kan ikke skjønne hvorfor. De har jo selv... Urettferdig! Hihi...

    Men kos deg i din. Det er lov å være Teletubbie innimellom.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  11. Jeg har :-) er SÅ deilig atte!!

    Klem

    SvarSlett
  12. har nok ingen one piece nei, men er veldig glad i å bare slappe av i pysjen :) nesten one piece, bare at den er delit i to:)

    SvarSlett
  13. Jepp... Har en lilla onepice, men leeeenge siden den har vært i bruk da den er på hytta :)
    Et deiligt daffeplagg for store og små, MEN KUNN INNENDØRS :)))

    Klem ღ Heidi

    SvarSlett
  14. Hei!
    he, he... :o)
    Godt å komme "ut av skapet"... hi, hi
    Det er så deilig å luffe rundt i dressen etter trening.
    Men det er nok eit plagg som kun blir brukt heime eller på hytta... :o)
    Vil jo ikkje bli forveksla med ein Teletubbi...
    ps. digger din nye header :o)
    God helg!

    SvarSlett
  15. O`yeah onepiece her!! en grå i velour :) Den har ikke fått seg noen luftetur, men holder til i heimen ;) Er veldig enkel og grei å kaste på seg på morningen, når man har en liten snuppe som skal stelles og ammes :) Ikke noe snais`n antrekk, men guuuud så deilig å ha på!!!!
    Følger fortsatt med på bloggen din, selv om jeg har vært dårlig på å kommentere i det siste :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...