beatehemsborg

mandag 30. januar 2012

♥ i hjørnet...



Jeg elsker å bla i interiørbøker!
Spesielt i denne som heter Lev Vackert.




Jeg kan sitte og studere bildene og jeg får masse inspirasjon!
Men i slike bøker kan jeg ikke lage eselører på sidene...
Derfor har jeg laget noen søte hjertehjørner som jeg har
plassert på de sidene som jeg liker ekstra godt!




Søtt ikke sant??

Boka er (som du sikkert ser) godt brukt og har også fått en kaffekopp over seg...
Heldigvis ble ikke sidene ødelagt, bare litt rustikke... hi,hi... 

På youtube kan man finne mange snutter med
fremgangsmåter på slike saker laget av papir.
Midt i blinken for meg som har papirdilla!!

*
sjekk ut DENNE linken... her kan du trykke deg videre til youtubelink
Photobucket

32 kommentarer:

  1. Herlig tips! :) Takk! ♥

    klem Frøken H

    SvarSlett
  2. Så stilige dei var :))
    Kan du legge ut link til denne versjonen? :)

    SvarSlett
  3. De hjertene var utrolig fine:-). Flott tips:-)
    Veronica

    SvarSlett
  4. Råsøtt!
    Så absolutt ikke noe i veien for litt rustikke bøker ; ) hihi.

    SvarSlett
  5. Så søte! Du er utrolig kreativ Beate. :)
    Ha en fortsatt fin kveld.
    Klemmer fra meg

    SvarSlett
  6. Fine!
    Den boka er så nydelig, blar titt og ofte i den jeg og.
    Ha en fin kveld!

    SvarSlett
  7. hei,
    men å kjekt dette var da, vakker måte å merke sidene på,
    ja levvakkert er en vakker bok, elsker den,
    ønsker deg enfin kveld,
    klem fra sylvia

    SvarSlett
  8. Hei.

    Så smart. Kan jo ikke lage bretter i slike fine bøker.

    Har kost meg med mange fine innlegg fra deg i det siste. Særp?? Hva gjør man der liksom? Ja, bortsett fra badeland og Inspiria er det ikke mye å rope hurra for der oppe. Hehe... Må tulle litt. Det er jo sånn mellom naboer. Sikkert sånn mellom Porsgrunn og Skien og.

    Klem fra lille meg.

    SvarSlett
  9. Så smart!
    Og finfin blogg du har ;) Koser meg masse med den!

    Klem

    SvarSlett
  10. SMART altså!
    Alt du får til ;-)
    Klem

    SvarSlett
  11. Kjempe kult!!
    Det skall jeg også gjöre!
    Ha en fortsatt fin uke!
    Klem Irene

    SvarSlett
  12. Så smart da og så skjønne de var :)))

    SvarSlett
  13. Du og du, så smart!! Også så fine de var=)

    Fin mandagskveld til deg.
    Ane

    SvarSlett
  14. Kjempesmart, dekorativt også ;) Hvordan lager du dem?

    SvarSlett
  15. Så søte de var, hihi:)
    Du er så kreativ og flink!!

    SvarSlett
  16. så smart! du er ei oppkome av gode tips og idèar!

    ha ei flott veke vidare!

    klem,
    e

    SvarSlett
  17. Så søte hjerter, kreativt! Ser forresten bitte litt av kjøkkenet mitt i boka, morsomt! :)

    SvarSlett
  18. Du har en kjempefin blogg som jeg nettopp er begynt og følge.
    Hvis du skulle anbefale et interiørblad, hvilket ville det være?

    SvarSlett
  19. Så stilig:D Det er jo genialt:)

    Ha en fiiin dag:D

    SvarSlett
  20. Interiør bøker/blader er som barnebøker for de små,hver gang man blar i dem finner man noe nytt!Nesten magisk!Kos deg med dine unike kreative evner. Klem fra Skien

    SvarSlett
  21. Så smart! Dette var hjertelige bokmerker. :)Boka er forresten skjønn! :)

    SvarSlett
  22. Kjempefine hjerter. Har leita på You Tube etter bretteanvisning, men finn ikkje. Kan du legge ut link på bloggen din?

    Klem Kringlepipen

    SvarSlett
  23. Til dere som har lyst til å prøve... Her er link til en forklaring...
    http://www.thecheesethief.com/2012/01/book-page-corner-heart-origami-bookmark.html

    Her kan dere klikke dere videre inn på youtube-snutt

    SvarSlett
  24. Til anonym som lurer på hvilket interiørblad jeg liker... Jeg kjøper mange! Men jeg får mer og mer sansen for boligdrøm!

    SvarSlett
  25. Hei Beate!Så søte de der var da!Du er så flink,jeg selv hadde aldri funnet på det;))
    Så fine bilder du viser bestandig,så inspirerende!:)Jeg trenger absolutt det i disse mørke,kalde tider! Ha en fin uke videre!:)

    SvarSlett
  26. Koselig tips:)

    SvarSlett
  27. Oi.. desse var jammen meg søte!
    Dele du ein diy?

    SvarSlett
  28. Great idea! Is there a youtube link you can share?

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...