beatehemsborg

onsdag 23. februar 2011

lykke...

 (armbånd fra nora norway, matchende øreringer fra dazzling,
smykkestativ fra lisbeth dahl- alt fra rafinique)

... er når jeg snubler over slike nydelige smykker (ja, ja.. jeg har selvfølgelig mye annet som også gjør meg lykkelig...) men jeg må innrømme at jeg blir litt mo i knærne av slike vakre ting...



Spesielt gøy synes jeg det er når jeg går i butikker
og finner nye smykkedesignere,
og ENDA gøyere er det når det i tillegg er norsk design!

NORA NORWAY er nytt for meg, og jeg tok en titt på hjemmesiden deres og jeg sier bare:
*SMELT*


Rafinique på brotorvet (stathelle) har maaaasse lekre smykker... og jammen er det bra at jeg har mer plass på smykkestativet mitt.. hi,hi...

Har du smykke-favoritter??




p.s
jeg krangler så fillene fyker med blogger om dagen...
jeg får ikke laget innlegg med det nye redigeringsprogrammet.
ARG!!! Jeg som har blitt så glad i muligheten til å legge ut store bilder!

(det har blitt ordnings på dette :)
Photobucket

12 kommentarer:

  1. Nora Norway er helt klart en favoritt!
    Jeg bare elsker øredobbene!

    SvarSlett
  2. Nora er en stoor favoritt hos meg også :) Gøy med øredobber og ellers stash som kan pynte en opp litt :)) Stilig smykkestativ også hadde du fått !! Ha en strålende onsdag :)

    SvarSlett
  3. Øredobbene fra Nora er lekre. Stod faktisk med det armbåndet du viser, i hånda i går, i Stockholm. Det ble ingen handel på meg i går, men er helt enig med deg - de er helt skjønne.

    SvarSlett
  4. Nydelig bilder og nydelige smykker :-)

    SvarSlett
  5. Hei :-)
    Barneboden trekker Gavekort på 200,- kr
    ALLE som har link til Barneboden.no på bloggen sin er med i trekningen :-)
    Ny sjangse - Hver måned :-)
    Se mer info : http://barneboden.blogspot.com/
    eller på Facebook

    SvarSlett
  6. Æsj, her snør det også, Beate, men sola viser seg i allefall, så det hjelper iallefall litt;)
    Så vakre smykker, jeg merker at etter jeg ble mamma, så er det altfor sjelden at mine er i bruk...

    KLEM:)

    SvarSlett
  7. Nydelige smykker. Nora Norway er en favoritt her også.
    Likte godt smykestativet ditt også. Jeg kan liksom ikke få nok av disse.
    Ha en fortsatt fin onsdag Beate.
    Klem fra Hanne Mette

    SvarSlett
  8. Nydelig!! :)

    Send meg en mail, så kan jeg kanskje hjelpe deg med bloggen! :)

    Klm

    SvarSlett
  9. Wow, flotte smykker ja!!! Alltid kjekt å finne noe nytt. Selv liker jeg godt Dyrberg&Kern og Snö. Mye annet fint også selvsagt... kunne vel holdt på i det uendelige:).

    SvarSlett
  10. Jeg skulle ikke titt på deres hjemmeside! Der er ju bare för lekker! Vill ha!!! Takk för tipset!

    SvarSlett
  11. Hei.

    Så fint smykkestativ. Jeg har akkurat maken, kjøpt i DK i sommer. Smykkene var nydelige. Jeg fikk et smykke fra Nora Norway i hurtigsvarpremie fordi jeg bestilte et prøveabbonement på Bolig Pluss. Det er veldig fint og kosta egentlig 599 kr.

    Tenkte det var noe rart med bloggen din. Så et innlegg i blogglista mi i går, men fikk ikke åpnet det.

    Godt det lar seg ordne.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  12. You have a very interesting blog. Your photos are so beautiful. What a great talent you have!

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...