beatehemsborg

søndag 22. august 2010

.:finn én feil:.


Ja, du så det med en gang du også...
Det er helt klart noe som mangler i denne kroken!
Noe som kan bidra til at jeg kan sitte her å kose meg med morgenkaffe´n.





Det er ikke lenge til jeg har spart nok penger til min første tolix!
Den største utfordringen har egentlig vært å overbevise min kjære om at man ikke trenger noen grunn til å eie en tolix... herlighet... det er en tolix vi snakker om altså!
Ikke sant den kommer til å passe perfekt inn på vårt kjøkken?


Photobucket

19 kommentarer:

  1. Hihi..ja, det var bare det som manglet!! :-)

    SvarSlett
  2. Ja, så med engang at det var Tolixen som manglet :)

    SvarSlett
  3. Det må da virkelig gubben din forstå, - hva som mangles i den kroken!!???
    Stå på, - oppdragelsen gir resultater etter hvert.

    :)

    SvarSlett
  4. HiiIHIH! Herlig altså.. Ja, klart det passer perfekt..
    Heldige deg som fikk oppleve aha konserten, brodern var der og sa det var MAGISK! KLemmer

    SvarSlett
  5. Selvfølgelig trenger man ingen grunn for og eie en Tolix, og selvfølgelig MÅ du ha en Tolix der, det ser da alle:))

    Klem:)

    SvarSlett
  6. Hei.

    Jeg vet du ønsker deg en tolix og det passer nok fint der. Men jeg synes det hadde passet like fint med en gammel hvitmalt krakk med sjarmerende slitasje. Men der har du meg.

    Du får smøre på med sjarm hos mannen, så skjønner han nok at denne står høyt på listen. Lykke til.

    Klem Mona C

    SvarSlett
  7. Nope, det er ingen tvil! Tolix må inn i kroken. Jeg har akkurat kjøpt mine to første Tolix-stoler, og min mann (som ikke har peiling på hva de koster, men som helt sikkert har sjekket kontoen etter innkjøpet) kom med følgende kommentar; de derre bør bare være gode å sitte på! Men som alle interiørbloggere vet, vi betaler ikke bare for komfort! Anyway - ha en fin kveld!

    SvarSlett
  8. hehe herlig innlegg:) syns det førstehjelpsskrinet ditt var fint jeg:)

    SvarSlett
  9. Den er som skapt for ditt kjøkken!
    Go for it girl!!
    Klem♥

    SvarSlett
  10. Heisann!!
    Ja det mangler absolutt noe her i kroken.....en slik vil bli så bra :o)

    SvarSlett
  11. Ja, det vil passe helt perfekt! Dessuten ser det ut som du trenger noe å stå på for å nå opp de tingene oppe på hyllen..og siden stiger er vonde å sitte på, MÅ det bli en tolix :)
    Klem

    SvarSlett
  12. HAHA! morsomt:) Den ville passet perfekt der, du har min velsignelse:P

    SvarSlett
  13. Hihihi, du er så herlig da! Jeg så det faktisk ikke, men nå når du sier det så innser jeg hvor rett du har! Det må være en tolix der ja! ;)

    SvarSlett
  14. Sjølvsagt er det ein Tolix som mangler;)
    Kos deg!
    Klem:)

    SvarSlett
  15. Det blir bra vettu:) hva annet kunne mangle der liksom??? ;)

    Ha en super dag! KLem

    SvarSlett
  16. Hei der Beate!
    Den kommer til å passe perfekt!:-)
    Jeg var på a-ha konserten jeg også. Rå-bra!!
    Håper du har hatt en fin sommer, det har jeg:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  17. Tolix kan da på ingen måde undværes i dit hjem :) Hilsen Marianne

    SvarSlett
  18. skal se kroken blir akkurat slik den skal være når tolixen er på plass.mannen han trenger ikke syns noe som helst,det er visse ting de ikke trenger forstå,bare la oss ha de små gledene våre
    klem karin

    SvarSlett
  19. Hmmmm, hva er det jeg ikke har forstått!? Kan over hodet ikke se noe i en tolix-sak???

    Men lykke til med din og alle dere andre som drømmer om en :)))))
    En super-fin blogg har du!

    Ønsker deg en fortsatt fin dag, klem fra Perlemor :)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...