beatehemsborg

søndag 17. januar 2010

.:Litt personlig:.

I dag har det vært skikkelig kjedelig vær. Mildvær har gjort snøen skitten og ekkel... Ingen aketur på oss i dag med andre ord. Istedet dro vi for å bowle. Kjempekoselig familieaktivitet som alle kan være med på. På vei hjem kastet stakkars Kasper opp. Siden har det gått slag i slag... Omgangsyken is in the house!!

Jeg har fått en utfordring fra Jeanines Drøm om å skrive 7 ting om meg selv... Huff og huff! Hva i all verden skal jeg skrive da????

1. Jeg starter i allefall med å vise frem et bilde av meg selv og min kjære mann. Vi har vært gift i snart 10 år, og har to skjønne barn! Dette er mannen som er med på (ikke alltid med et smil...men...) alle mine ville og mindre ville ideer. Ja, for er det noe jeg er kjent for, så er det vel det å stadig ha noen prosjekter på gang...

(takk elskling, for at du støtter - de fleste - ideene mine...)

2. Jeg er utdannet førskolelærer og jobber som pedagogisk leder på småbarnsavdeling.

3. Jeg har mange rare diller.... Jeg samler på kopper og kopphåndklær, også har jeg flere puter enn jeg tør innrømme...

4. Jeg har scrappeutstyr for mange tusen kroner og egen scrappekrok, men har ikke scrappet på ett år... Huff, Kasper har fem fulle album, mens Loppa har 4 sider i sitt første album... (hmm, her er det bare å sette i gang skjønner jeg)

5. Jeg kjører Honda CRV, og er 100% sikker på at jeg aldri skal kjøre noe annet enn firehjuls-trekk. Liker følelsen av å kjøre over snøhauger uten å sette meg fast ...

6. Jeg er en golfer (ja, ja, nå ler mannen min sikkert godt). Jeg har i allefall tatt grønt kort og har en velutstyrt golfbag. Jeg trenger jo ikke å si at det er to år siden jeg golfet... ops... nå sa jeg det jo..

7. Jeg elsker Guns n` Roses!!! Har vært fan siden Appetite for Destruction kom i 1987!

Velger å ikke sende utfordringen til noen spesielle, men gir den til alle som har lyst til å ta den!!!

p.s ny header i dag!! hva synes du?
Photobucket

21 kommentarer:

  1. Nydelig header du har laget!

    Kjedelig med omgangssyke! Men det høres ut som dere har hatt det hyggelig på bowling.

    Klem

    SvarSlett
  2. For ein sukkersøt header! Delikat! Kjekt med denne utfordringa; ein ser litt meir av personen bak bloggen :) Herlig bilde av deg og din kjære!

    Ha ei flott, ny veke Beate!
    Klem Elin :)

    SvarSlett
  3. Hei Beate!
    For et herlig par!! Gøy å høre litt mer om hvem DU er!!! Morsomme ting også! -Kjenner meg også igjen i en del, som f.eks albummet.... Jeg er ingen scrapper, men må si at det forsseggjorte til dem første, blir til fullstendig digitalt hos den andre!

    Alltid gøy å lese innleggene dine!
    Stor klem og ønske om ei god uke fra Kari

    PS. Fin header du hadde fått da!!

    SvarSlett
  4. Hei Beate
    Likte innlegget ditt, koselig å bli litt mer kjent med deg :) Og så flott bilde av deg og din mann ♥ Ser vi har noen felles ting også ;o) Jeg også har scrappeutstyr for mange tusen kroner liggende, men har ikke scrappet på lenge! Huff… Jeg også har en firehjuls-trekk, ikke så flott som din da :) men en 12 år gammel KIA, men jeg kommer meg frem da :o) og jeg elsker kopphåndklær og kopper… Jeg også har tatt utfordringen, og den ble litt mer personlig enn jeg hadde tenkt meg… Men fant ut at hvorfor ikke? Livet er for kort til å ikke være så forsiktig :o) Ønsker deg en fortsatt fin kveld og en fin uke som kommer. Klem fra Mette

    SvarSlett
  5. Uff, så trasig med omgangssyken! Sliter med det på jobben,så glad for hver dag som går og jeg ikke drar det med meg hjem!
    Morsomt å lese litt mer om personen bak bloggen =) Artig å se at du også er scrapper! Hatt en pause på noen måneder jeg, men har fått scrappet litt i kveld =)
    Ha en flott uke!

    SvarSlett
  6. Hei hei!Så koselig innlegg da:) Mannen din så veldig snill ut:) Morsomt med disse awardene har altså... Headeren din var bærre lekker...
    Rosa er smask vet du...
    Fortsatt fin kveld:)
    Klem klem

    SvarSlett
  7. God bedring til Kasper..Omgangsyken er ikke moro...Håper dere andre slipper unna ja.....

    SvarSlett
  8. Hei Beate.

    Din nye header lukter det søtt av lang vei og den er veldig fin. Får lyst på litt søtt nå.

    Gratulerer med Award til deg, som alle andre. Hvem har ikke fått den? Men det er artig å lese mer om bloggforfatterne, så blir vi litt bedre kjent. Guns'n'Roses hørte jeg mye på i min "ungdom" på 90-tallet. Kan vel si at jeg hørte på alt av heavy. Nå er jeg så og si altetende hva musikk angår.

    Vi har også snart vært gift i 10 år. Hvilken dato har dere? Vi har 13.mai.

    Klem fra Mona C

    SvarSlett
  9. Jeg så radioen din i BoligPluss magasinet. Du er flink altså:O) God uke til deg. Hilsen Polly

    SvarSlett
  10. Hei Beate!
    Koselig innlegg og flott ny header:-)
    Klem Ingrid

    SvarSlett
  11. Så søte dere er sammen da! <3
    Jeg synes den nye headeren er knallfin! Kjempesøt og delikat! Nå fikk jeg lyst på no' godt... :)

    Jeg tror forresten det ulmer en dilla på kopphåndklær her hos meg, så mange fine i butikkene nå! Men det er helt greit for jeg har faktisk bare et par fra før! :-O

    SvarSlett
  12. Så gøy å lese litt om deg selv!Fint bilde av deg og mannen din!Kjenner meg veldig igjen i den pute"greia"di!
    Janne

    SvarSlett
  13. God morgen Beate :)
    Liker den nye headeren din MASSE! Søt og delikat.
    Bowling er morsomt, flere år siden sist jeg gjorde det, det må nok settes på lista over ting som må gjøres i nær fremtid. Ikke like morsomt med oppkast, så det skal ikke settes på noen liste ;) God bedring til sønnen din, håper det ikke varer lenge.

    Ha en strålende dag.

    Klemmer fra Karianne

    SvarSlett
  14. Heisan Beate. Dette var et koselig innlegg, gøy og lese litt om deg og hvordan du har det. DEt går vist en del omgangs syke rundt i norges lannd så det er nok bare å holde ut ;)) Fin header by the way, ble skikkelig godtersyk hihi..! ha en fin dag. Klem

    SvarSlett
  15. Stakkars Kasper! Vi avsluttet helgen med oppkast vi også, men frøkna virker i god form i dag. Så vi håper det ble med den ene gangen... God bedring til deres hjem!

    Jeg er for perfeksjonist at jeg aldri blir fornøyd, så det ligger 1000 bilder (hvertfall) som skal inn i album til min første... Hjelpes. :P Og CRV står på ønskelista..... *sukk*

    Håper dere får en god dag!

    Vibeke :)

    SvarSlett
  16. Gøy å lese litt om hvem du er :)
    Veldig fin header, litt fristende ting der...(jeg er så godtesyk..)
    Håper ikke resten av familien blir smittet av Kasper!!
    Klem

    SvarSlett
  17. Det var en trevlig läsning, och gullig bild.;-) kram Stina

    SvarSlett
  18. Hej Beate.
    Vad roligt att läsa lite om dig.
    Underbar bild på dig och maken.
    Stor kram Lina
    Ps jag gillar headern

    SvarSlett
  19. Den nye headeren er kjempe fin, Beate! og artig å lese litt om deg :) fint bilde av deg og mannen..

    SvarSlett
  20. kjempe søt header! Og så koselig at du har skrevet om deg selv :D

    SvarSlett
  21. Kjempe koselig lesning Beate =) Og veldig fin header må jeg si =) Klem fra meg

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...