beatehemsborg

onsdag 23. desember 2009

Lille julaften-kos og radioen min i Bolig Pluss!

Endelig er dagen her! Roen har senket seg i heimen og vi kan se frem til en og en halv uke med juleferie! Julegardinene har kommet opp i stua, stearinlysene er tent og det er fyr i peisen! Familiekos med Taco og koselige programmer på tv. LYKKE!!

Fikk meg en hyggelig overraskelse da jeg fikk Bolig Pluss i posten i dag! Radioen min var på tips-sidene. Desverre vant jeg ikke den fine espresso-maskinen, men det er jo gøy å komme på trykk da!!!

Ønsker alle en hyggelig lille julaften!!!


Photobucket

12 kommentarer:

  1. Stilig at radioen din har kommet på trykk! Her har julefreden senket seg også, vi er samlet alle som skal være sammen i jula - spiser god mat og koser oss. 'Ha en fin julefeiring - god jul!

    SvarSlett
  2. Så gøy med radio tipset på trykk!
    Ønsker deg og din en riktig God Jul (kanskje jeg kommer innom snart igjen - vi blir hjemme i jula og gleder oss til det!). Juleklem Vibeke :)

    SvarSlett
  3. Kjempestilig radio!
    Nyt juleferien!
    Klem, Lene

    SvarSlett
  4. Kjære Beate


    En god jul ønsker jeg deg og dine. Måtte den bli fredfyllt og fin.

    Klem fra Marit

    SvarSlett
  5. Så gøy at radioen din kom på trykk! :) Ønsker deg og dine en riktig god jul!

    Klem

    SvarSlett
  6. Heisann!

    Fine julebilder - er gardinene fra Ikea eller Kid? Angrer på at jeg ikke slo til tidligere i år - jaja.. for sent nå..hihi!

    Har akkurat lest Bolig Pluss og la merke til radioen din - kjempefin - du er FLINK!

    Ha en fin jul!
    klem fra ida

    SvarSlett
  7. Ida: Gardinene er fra Kid. Der selges julevarene veeeeeldig billig nå. Betalte 29 kr pr høyde...

    SvarSlett
  8. Radioen ble jo veldig fin og da,så det er på sin plass at de viser den frem.
    Nå er det julefred i huset her og, rødvin og Fridtjofs Jul på tv mens mannen vasker kjøkkengulv. Deilig ...

    En riktig god jul til deg og dine !!!

    SvarSlett
  9. tøff radioen ble.
    god jul.

    SvarSlett
  10. Så flink! Utrolig kul radio, super idè!! Alt kan jo egentlig males når man tenker seg om...hihi! Kjempegøy at det kom på trykk! Håper julefreden har senket seg og at dere koser dere nå på lillejulaften. Vi har endelig satt oss ned her, snart i mål. Gleder meg veldig til i morgen, det er så utrolig gøy med barn og forventningene!♥ God jul til deg og dine! God klem Heidi

    SvarSlett
  11. Så gøy at radioen din kom med i bladet! Den ble jo kjempefin, så skjønner godt de ville vise den frem :)

    Ønsker deg og dine en deilig julehøgtid!
    Juleklem fra
    Laila Johanne!

    SvarSlett
  12. Gøy å få innlegg i bladet!!
    Jeg vil få ønske deg en riktig god jul og gleder meg til videre kontakt etter disse juledagene :)
    Varm juleklem fra Kjersti

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...