beatehemsborg

onsdag 12. august 2009

.:Super service=ny rye!:.


Hurra! Nå ligger det en splitter ny greengate rye på gulvet på kjøkkenet mitt! De som har vært her inne før, har kanskje fått med seg min lille greengate krise. Den farget i vask og kom ut øgli-rosa der det skulle vært hvitt. I går tok jeg den med opp i butikken igjen (Tommelise, i Porsgrunn)
Klart jeg skulle få ny! Lykkelige meg. Tusen takk for super service!
Har nå fått tips fra både butikkdamen og S & E om å bruke eddik neste gang den skal vaskes. Den er visstnok med på å sette fargen. Takk for tips.

4 kommentarer:

  1. Så bra!! Bra at alt ordnet seg, kjedelig når ting går i stykker i vask.
    Har handlet litt hos Tommelise tidligere, og der er det alltid god service!! Sånt liker vi.

    SvarSlett
  2. Så bra at du fikk ny rye - det er vanskelig å få en som allerede er ødelagt til å bli pen igjen!

    SvarSlett
  3. Kjempefin - ønsker meg en sånn jeg også! ;-)

    SvarSlett
  4. så bra det ordnet seg!! :o)

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...