beatehemsborg

tirsdag 25. august 2009

.:Se mitt skjønne skap:.


Nå er skapet i hus (les: garasjen). Jeg var sååå spent når det ble hentet hjem i går. Jeg hadde håpet at jeg kunne la det få beholde originalfargen, men den gang ei... For det første så mangler det en lite skuff øverst, så den må tettes/fylles igjen med en planke. For det andre har skapet stått i en kjeller i x antall år med funksjon å oppbevare maling og div i. Dermed er det en del stygge flekker som jeg ikke klarte å vaske bort. Men inni skapet er det en skjønn lys grønn farge, og den skal ikke gjøres noe med. Da får jeg heller leve med ringer etter spann og litt malingssøl... Nå er skapet vasket, pusset, og jeg har begynt å grunne. Fargen blir egghvit, også skal det pusses litt i kantene for å få tilbake den slitte looken...

2 kommentarer:

  1. For et skap!!!!
    Tenk å ha et sånt lekker skap i kjelleren, og enda verre oppbevare maling i det!! Galskap..hihi..
    Synd du ikke kunne beholde det originalt, men med litt pussing blir det nok like slitt og fint.

    SvarSlett
  2. Et herlig skap. Tenker det blir fint når du er ferdig, selv om jeg er enig at den opprinnelige patinaen hadde vært den aller beste.
    Koselig musikk det var her da:-)
    Fortsatt fin kveld til deg fra meg.

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...