beatehemsborg

mandag 24. august 2009

.:Coca-Cola brett fra 50-tallet:.


Fant dette kule serveringsbrettet fra 50-tallet i kjeller´n til svigermor. Det måtte bare få være med hjem på kjøkkenet mitt. Det er jo råkult! Var desverre ikke plass i kjøkkenhylla, så foreløpig står det oppå bestikk-skuffen. Skal nok finne en fin plass til det!
I kjeller`n til svigermor fant jeg også et gammelt, lite skap som jeg kunne få. Tror jeg skal ha det i stua kanskje... Det skal hentes senere.
Takk igjen svigermor

1 kommentar:

  1. Heisann
    Var innom her tidligere i dag og prøvde å legge inne en kommentar, men fikk det ikke til tror jeg.
    Prøver igjen ;o)

    Takk for koselig hilsen hos meg! Synes du har en kjempe koselig blogg!

    Klem fra Eva

    SvarSlett

Jeg blir veldig glad hvis du legger igjen en liten hilsen. Hvis du ikke har blogg selv kan du huke av for anonym i boksen under her...